Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Підрозділи

Відділ роботи із зверненнями громадян



Начальник відділу - Березова Ірина Іванівна, кімн. 171, тел.: 207-39-32.

Відділ підпорядкований керівнику апарату Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Список вiдповiдальних працiвникiв:
   Головний спеціаліст - Крижанівська Людмила Іванівна, каб. 163, тел.: 207-09-06;
   Головний спеціаліст – Гулам Олена Олександрівна, каб. 163, тел.: 207-09-06;
   Головний спеціаліст – Соломка Анастасія Вячеславівна, каб. 163: 207-09-06;
   Головний спеціаліст – Луценко Оксана Петрівна, каб. 163, тел.: 207-09-06.


Адреса: 03020, м. Київ-20, пр-т Повітрофлотський, 41, кімн. 163, 171

Телефони: 207-09-06, 207-39-32

Email: zvern@solor.gov.ua

Часи роботи:
понеділок - четвер з 9.00 до 18.00,
п'ятниця з 9.00 до 16.45,
перерва з 13.00 до 13.45.

Часи прийому громадян:
Понеділок - четвер з 9.00 до 18.00, п'ятниця з 9.00 до 16.45, перерва з 13.00 до 13.45

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про звернення громадян”, „Про місцеві державні адміністрації”, „Про столицю України – місто – герой Київ”, „Про державну службу” постановами Верховної Ради України, указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Основним завданням відділу є:

  • Забезпечення кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду заяв, пропозицій і скарг громадян в адміністрації, та її структурних підрозділах;
  • Проведення консультацій та надання роз’яснень громадянам, які виявили бажання звернутись на особистий прийом до голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації;
  • Забезпечення неухильного дотримання графіка та належної організації особистого, виїзного прийомів громадян головою адміністрації, першим заступником, заступниками голови та керівником апарату адміністрації.


Основні функції відділу:

  • Забезпечує необхідні умови для належного (встановленого чинним законодавством) розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян з особистих питань та питань діяльності державних органів влади;
  • Проводить консультації та надає відповідні роз’яснення громадянам, які звернулись на особистий прийом до посадових осіб адміністрації, про порядок розгляду та вирішення їх питань;
  • Веде запис на особистий прийом громадян до голови, першого заступника та заступників голови адміністрації;
  • Організовує прийом громадян з особистих питань головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації, відповідно до затвердженого графіка;
  • Здійснює координацію роботи з розгляду звернень громадян у структурних підрозділах Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
  • Здійснює контроль за виконанням доручень з особистого прийому голови адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації, у випадках несвоєчасного та неякісного їх виконання інформує начальників підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування;
  • Разом з структурними підрозділами адміністрації забезпечує проведення прямих телефонних ліній головою адміністрації, першим заступником та заступниками голови адміністрації, складає протокол, готує відповідні доручення та здійснює контроль їх виконання;
  • Відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету міністрів України № 348 від 14.04.1997р. приймає, реєструє та попередньо розглядає письмові звернення громадян, передає їх для розгляду по суті голові, першому заступнику та заступникам голови згідно з розподілом обов’язків;
  • Здійснює контроль за своєчасним та якісним розглядом письмових звернень громадян, які надійшли з центральних органів виконавчої влади, від депутатів всіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів. Окремо, у випадках порушення виконавської дисципліни, готує і інформує для вжиття відповідних заходів реагування голову адміністрації, першого заступника та заступників голови адміністрації згідно з розподілом обов’язків;
  • Перевіряє стан роботи з розгляду письмових звернень та організацію особистого прийому громадян у структурних підрозділах адміністрації;
  • Здійснює аналіз роботи з організації прийому та розгляду звернень громадян в структурних підрозділах адміністрації та інформує керівника апарату адміністрації для доповіді голові адміністрації, готує статистичну інформацію та аналітичні довідки щодо роботи із зверненнями громадян;
  • Вивчає, узагальнює та поширює досвід роботи, розробляє методичні матеріали з питань вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян та підвищення її ефективності, надає методичну та практичну допомогу структурним підрозділам адміністрації, організаціям та установам району.


Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений