Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Підрозділи

Управління (Центр) надання адміністративних послуг


E-mail Facebook

Контакти для звернень, відгуків та пропозицій

 

Начальник управління (Центру) – Бондаренко Людмила Михайлівна, кімн. 159, тел.: (044) 207- 09-26.

Підпорядкованість управління – голові Солом‘янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Відділ надання адміністративних послуг:

Заступник начальника управління – начальник відділу надання адміністративних послуг – Московченко Юлія Миколаївна, кімн. 115а, тел.: 207-09-74.

Заступник начальника відділу – адміністратор – Ільющенкова Ірина Василівна, кімн. 103, тел.: 207-09-38.

Головний спеціаліст з юридичних питань – Голодинець Ольга Валентинівна, кімн. 250а, тел.: 207-09-85.

Сектор  з питань управління персоналом:

Завідувач сектором – Остапець Альона Олександрівна, кімн. 250, тел.: 207-09-85

Відділ бухгалтерського обліку та звітності:

Начальник відділу – головний бухгалтер – Майка Ольга Володимирівна, кімн. 115, тел.: 207-09-71.


Адреса: 03020, м. Київ, просп. Повітрофлотський, 41

Email: cnap@solor.gov.ua

Часи роботи:
понеділок - четвер з 9.00 до 18.00,
п'ятниця з 9.00 до 16.45,
перерва з 13.00 до 13.45.

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

СОЛОМ’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНСТРАЦІЇ

проспект Повітрофлотський, 41

бульвар Чоколівський, 40

Графік прийому громадян:

понеділок - четвер: 09.00 – 20.00

п’ятниця:                  09.00 – 16.45

субота:                      09.00 – 18.00

без перерви на обід

 

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

СОЛОМ’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНСТРАЦІЇ

Начальник управління (Центру) надання адміністративних послуг

Бондаренко Людмила Михайлівна

тел.:207-09-26, e-mail: cnap@solor.gov.ua

Заступник начальника управління – начальник відділу надання адміністративних послуг

Московченко Юлія Миколаївна

тел.: 207-09-74, e-mail: cnap@solor.gov.ua

проспект Повітрофлотський, 41

бульвар Чоколівський, 40

Адміністратори

(прийом заяв та документів)

207-09-74

Адміністратори

(прийом заяв та документів)

207-39-43

Адміністратори

(видача готових документів)

207-09-38

Адміністратори

(видача готових документів)

207-39-43

Довідкова

207-09-68

Довідкова

207-39-40

 

Основні завдання управління (Центру):

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших органів виконавчої влади. 

Основні функції управління (Центру):

- забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

- надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг і видачі документів дозвільного характеру;

- приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру;

- реєструє та подає документи (копії) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;

- видає або забезпечує направлення (у разі необхідності) через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

- забезпечує взаємодію між суб’єктами надання адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг;

- здійснює відповідно до законодавства України контроль за дотриманням строків надання адміністративних послуг;

- здійснює контроль за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);

- забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції з питань, що належать до повноважень відділу;

- надає пропозиції щодо спрощення та оптимізації системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень;

- розробляє проекти розпоряджень адміністрації з питань діяльності управління, у разі необхідності бере участь у розробленні проектів розпоряджень адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

- готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові адміністрації;

- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради;

- забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

- надає методичну допомогу суб’єктам надання адміністративних послуг з питань надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру в межах наданих повноважень;

- забезпечує захист персональних даних;

- здійснює інші передбачені законом повноваження. 



Корупція має бути помічена