Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Підрозділи

Управління (Центр) надання адміністративних послуг


E-mail Facebook

Контакти для звернень, відгуків та пропозицій

 

Начальник управління (Центру) – Бондаренко Людмила Михайлівна, кімн. 159, тел.: (044) 207- 09-26.

Підпорядкованість управління – голові Солом‘янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Відділ надання адміністративних послуг:

Заступник начальника управління – начальник відділу надання адміністративних послуг – Московченко Юлія Миколаївна, кімн. 115а, тел.: 207-09-74.

Заступник начальника відділу – адміністратор – Ільющенкова Ірина Василівна, кімн. 103, тел.: 207-09-38.

Головний спеціаліст з юридичних питань – Голодинець Ольга Валентинівна, кімн. 250а, тел.: 207-09-85.

Сектор  з питань управління персоналом:

Завідувач сектором – Остапець Альона Олександрівна, кімн. 250, тел.: 207-09-85

Відділ бухгалтерського обліку та звітності:

Начальник відділу – головний бухгалтер – Майка Ольга Володимирівна, кімн. 115, тел.: 207-09-71.


Адреса: 03020, м. Київ, просп. Повітрофлотський, 41

Email: cnap@solor.gov.ua

Часи роботи:
понеділок - четвер з 9.00 до 18.00,
п'ятниця з 9.00 до 16.45,
перерва з 13.00 до 13.45.

 

03020, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 41

03087, м. Київ, бульвар Чоколівський, 40

Прийом заяв та документів

207-09-74

Прийом заяв та документів

207-39-42

Видача готових документів

207-09-38

Видача готових документів

207-39-41

Довідкова

207-09-68

Довідкова

207-39-40

 

Графік прийому громадян

 за адресою:

проспект Повітрофлотський, 41

Графік прийому громадян

 за адресою:

бульвар Чоколівський, 40

З питань отримання

адміністративних послуг

З питань отримання

адміністративних послуг

З питань оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон

понеділок - четвер: 09.00 – 20.00;

п’ятниця: 9.00 – 16.45;

субота: 9.00 – 18.00;

без перерви на обід

понеділок - четвер: 09.00 – 20.00;

п’ятниця: 9.00 – 16.45;

субота: 9.00 – 18.00;

без перерви на обід

Тимчасово не здійснюється

 

Основні завдання управління (Центру):

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших органів виконавчої влади. 

Основні функції управління (Центру):

- забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

- надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг і видачі документів дозвільного характеру;

- приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру;

- реєструє та подає документи (копії) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;

- видає або забезпечує направлення (у разі необхідності) через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

- забезпечує взаємодію між суб’єктами надання адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг;

- здійснює відповідно до законодавства України контроль за дотриманням строків надання адміністративних послуг;

- здійснює контроль за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);

- забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції з питань, що належать до повноважень відділу;

- надає пропозиції щодо спрощення та оптимізації системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень;

- розробляє проекти розпоряджень адміністрації з питань діяльності управління, у разі необхідності бере участь у розробленні проектів розпоряджень адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

- готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові адміністрації;

- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради;

- забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

- надає методичну допомогу суб’єктам надання адміністративних послуг з питань надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру в межах наданих повноважень;

- забезпечує захист персональних даних;

- здійснює інші передбачені законом повноваження.