Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Новини

04-10-2017 Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян
Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців  2017 року.

За  9 місяців 2017 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлені терміни 3250 звернень громадян. 

Спостерігається незначне збільшення звернень (на 18 звернень або 0,55%) у порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року.  

Період часу

                                              9 місяців

2013 рік

  2014 рік

2015 рік

2016 рік

2017

Всього звернень  

2911

2013

4275

3232

3250

З них:

- 401 питання вирішено позитивно;

- на 2502  надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:

- заяв – 3026 (93,11 %);

- скарг – 217 (6,67%);

- пропозиції – 7 (0,22 %).

За 9 місяців 2017 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 1188 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2016 році - 1403 звернень), серед яких 268 доручень голови Київської міської державної адміністрації;

-  869 звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

 -150 звернень від депутатів Київської міської Ради;

- 117 звернень від Народних депутатів України;

- 44 звернення з органів прокуратури України;

- 65 звернень з Адміністрації Президента України;

- 71 звернення з Кабінету Міністрів України;

- 25 звернень з Верховної Ради України.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 560 колективних звернень (17,23 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року загальна кількість колективних звернень збільшилася  на 42 звернення.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 2596  звернень (79,88%).

Серед основних питань:

- оплати квартир та комунальних послуг – 334 звернення;                            

- благоустрою – 277 звернень;

- поточного та капітального ремонту будинків – 261 звернення;

- будівництва та ремонт доріг – 145 звернень;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 114 звернень;

- ремонту або заміни  ліфтів – 60 звернень;

- облаштування дитячого майданчика – 56 звернень; 

- встановлення лічильників – 52 звернення;

- ремонту дахів – 50 звернень;

- незадовільний стан будинку – 49 звернень та інші.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питань  житлової політики. Основне питання – це надання житла, отримання ордеру та  зарахування на квартирний облік.

За 9 місяців 2017 року до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 370 таких звернень (11,38%).

На третьому місці - питання забезпечення дотримання законності та правопорядку. За звітний період  до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 202 звернення (6,21%). Серед основних питань: питання паспортного режиму, проведення мирних заходів, мітингів, громадських слухань, порушення правопорядку та інше.

186 звернень надійшло з питань соціального захисту (5,72%). Основні питання - це надання матеріальної допомоги, призначення субсидій.

За звітний період   матеріальна допомога була призначена 961 громадянину на загальну суму 916 885,5 грн., а саме:

- 898  громадянам призначена матеріальна допомога на суму 876 500 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;

-  63 громадянам – на суму 40 385,50 грн. за рахунок коштів державного бюджету.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

-  147 звернень від інвалідів І-ІІ-ІІІ груп;

-  62 звернення від учасників бойових дій, учасників та інвалідів війни;

-  55 звернень від ветеранів праці;

-  47 заявників з багатодітних сімей;

-  46 звернень від учасників АТО та родичів учасників АТО;

-  30 звернень від дітей війни;

-  19 звернень одиноких матерів;

-  7 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни;

-  2 звернення від матерів-героїнь та інше.

Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за 9 місяців 2017 року звернулося 604 учасника АТО із заявами щодо призначення адресної допомоги на покриття житлово-комунальних послуг. На даний час 557 заяв повністю задоволено.

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.

Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період згідно з графіком  проведено:

- 16 особистих прийомів, під час яких розглянуто 80 звернень мешканців та прийнято 109  громадян;

- 15 виїзних прийомів, під час яких  розглянуто 75  звернень мешканців та прийнято 100 громадян.

За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації головою району було проведено 8 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 44 дзвінка.

Питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

За  період з 01.01.2017 по 30.09.2017 559 звернень надійшло до адміністрації електронною поштою, що на 109 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення зареєстровані та опрацьовані  у  встановлені терміни.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 12 виїзних  днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.

Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 9 засідань даної комісії та опрацьовано  9  звернень громадян. За результатами роботи комісії складено

відповідні протоколи та підготовлено доручення, які виконано у визначений термін.

За звітний період проведено  перевірку роботи із зверненнями громадян в 9-ти структурних підрозділах адміністрації, а саме:

- секторі взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- відділі торгівлі та споживчого ринку Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва»;

- відділі з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю;

- управлінні освіти;

- управлінні житлово-комунального господарства;

- управлінні праці та соціального захисту населення;

- відділі обліку та розподілу житлової площі;

- службі у справах дітей.

Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів. 

Під час перевірок порушень вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян не виявлено.

У структурних підрозділах Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації чітко визначені посадові особи, відповідальні за роботу із зверненнями громадян. Обов’язки з ведення діловодства за зверненнями громадян зафіксовано в посадових інструкціях відповідних працівників.

При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.

Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 2 направлення на отримання безкоштовної правової допомоги.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію  про діяльність місцевих органів державної влади, розміщуються форми та зразки документів, тощо.

Протягом 9 місяців  2017 року на адресу голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 18 подяк.

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений