Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Новини

24-10-2017 Проведення 26-го Міжнародного форуму «Дні якості в Києві 2017»
Проведення 26-го Міжнародного форуму «Дні якості в Києві 2017»

8-10 листопада 2017 року в межах Європейського тижня якості в Україні відбудеться   26-й Міжнародний форум “Дні якості в Києві 2017”, присвячений Всесвітньому дню якості, який у цьому році проходитиме під девізом «Якість трансформує».

Під час Форуму будуть всебічно розглянуті сучасні підходи, які притаманні передовим компаніям розвинених європейських країн. Також буде зроблено аналітичний огляд проблем, які заважають українським організаціям бути успішними та на рівних конкурувати з компаніями країн ЄС.

У програмі форуму:

- Науково-практична конференція «Україна торує шлях до ЄС: як досягти конкурентоспроможності підприємств і економіки» (9 листопада, 10:00-16:30, Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, м. Київ, проспект Перемоги, 54/1);

- Відкрите спільне засідання Клубу лідерів якості України та Клубу лідерів якості країн Центральної і Східної Європи (08 листопада, 10:00-16:00, Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, м. Київ, проспект Перемоги, 54/1);

- Гран-Прі ІV Міжнародної Олімпіади з менеджменту для молоді;

- Тематичні семінари з актуальних аспектів забезпечення якості, ділової досконалості та ефективного менеджменту (10 листопада, 10:00-17:30, Діловий центр Клубу лідерів якості України, вул. Микільсько-Слобідська, 6, метро “Лівобережна”).

Запрошуємо до участі у Форумі керівників і фахівців компаній, представників органів влади, бізнесових структур, громадських організацій, науковців, викладачів та студентів навчальних закладів, а також народних депутатів України.

Для участі у Форумі необхідно до 30 жовтня 2017 рокунадіслати до Оргкомітету заявку.

Тел./факс: (044) 459-78-16, region@quality.kiev.ua; quality@quality.kiev.ua, www.uaq.org.ua.

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений