Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Кращий державний службовець

27-02-2012 Державна служба

Стратегія державної кадрової політики на 2012-2020 роки, яка схвалена Указом Президента України від 01.02.2012 р. № 45/2012, одним з головних завдань ставить досягнення високого рівня розвитку людського потенціалу держави, зокрема шляхом формування інноваційної державної кадрової політики у сфері державної служби. Сучасний підхід у державній службі -формування якісно нової особистості, високосвідомого управлінця та ефективного виконавця. Чітке знання та дотримання етичних стандартів законодавства, стратегічне бачення розвитку напрямку державного управління - сучасний код кар'єрного успіху державного службовця.

Важливим чинником вирішення цих завдань є нове законодавство у сфері державної служби, зокрема Закон України «Про державну службу».

Саме на новаціях законодавства про державну службу в Україні робиться акцент при проведенні у 2012 році ювілейного Всеукраїнський щорічний конкурс «Кращий державний службовець».

Цьогоріч Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець» проводиться в три тури:

I  - протягом березня-квітня,

II  - травня-червня,

III - вересня-жовтня.

Конкурс проходитиме у 2-х номінаціях: «Кращий керівник» і «Кращий спеціаліст».

Для проведення І туру Конкурсу в місцевих та центральних органах виконавчої влади, інших державних органах (їх територіальних підрозділах) утворюються організаційні комітети, які затверджують план заходів проведення 1 туру Конкурсу, завдання І туру, критерії їх оцінки, здійснюють відбір учасників та визначають переможців І туру Конкурсу.

Для проведення II туру Конкурсу Нацдержслужбою України утворюються оргкомітети для проведення Конкурсу на регіональному рівні та серед державних службовців міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та державних органів. Оргкомітети затверджують завдання II туру Конкурсу (проведення співбесіди з питань державного управління: виконання практичних завдань з питань службової етики та етикету; підготовка та здійснення публічного виступу у рамках засідань за круглим столом з тематики, яка доводиться до відома учасників за 15 днів до його проведення), критерії їх оцінки, здійснюють відбір учасників та визначають переможців II туру Конкурсу на регіональному рівні та серед державних службовців міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та державних органів.

Оргкомітетом з проведення III Конкурсу затверджуються списки учасників, завдання, критерії їх оцінки, визначають переможців та лауреатів заключного туру Конкурсу. Вимоги до учасників надзвичайно високі, вони захищають творчі роботи, презентують себе, беруть участь у діловій грі. вирішують складні завдання стосовно прийняггя управлінських рішень.

Переможців та лауреатів 111 туру нагороджують грошовими винагородами, цінними призами та подарунками, вони користуються привілеями до вступу до Національної академії державною управління при Президентові України, мають високі шанси на заняття керівних посад в органах влади.

Проведення всіх трьох турів Конкурсу супроводжується рекламною кампанією та висвітленням заходів в ЗМ1.

Матеріали щодо особливостей проведення Конкурсу у 2012 році розміщені на офіційному веб-порталі Нацдержслужби України (www.nads.gov.ua): банер «Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець» - розділ «Правова, методична база організації та проведення Конкурсу «Кращий державний службовець».

За інформацією щодо участі у Конкурсі у районах і областях необхідно звертатися до районних та обласних державних адміністрацій, у Києві - до кадрових служб центральних та інших органів влади.

Відповідальна особа - Роденко Ольга Вікторівна (Школа вищого корпусу державної служби) тел.0442792951.

Таким чином, Всеукраїнський щорічний конкурс «Кращий державний службовець» як частина комплексу заходів з професійного розвитку державних службовців спрямований на підготовку нової генерації державних службовців, які обрали служіння народу сенсом свого життя.

 

Матеріал підготовлено прес-службою Нацдержслужби України

www.nads.aov.ua тел. 256-00-64

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений