Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Розпорядження РДА

27-02-2015 Розпорядження РДА

Розпорядження №125 від 26.02.2015 "Про початок проведення в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»"

Відповідно до Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №1025-р «По затвердження плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади»,  розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 23 грудня 2014 року №877 «Про організаційні заходи щодо виконання Закону України «Про очищення влади»:

1. Провести перевірку, передбачену Законом (далі – перевірка) стосовно керівника апарату Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, заступника керівника апарату Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, керівників структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (з правом юридичної особи), керівників та заступників керівників структурних підрозділів апарату Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, визначивши днем початку проведення перевірки 02 березня 2015 року.

2. Відділу інформаційних технологій Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації спільно з відділом з питань кадрової роботи та державної служби Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації:

2.1. Забезпечити доведення цього розпорядження до відома керівника апарату Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, заступника керівника апарату Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, керівників структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (з правом юридичної особи), керівників та заступників керівників структурних підрозділів апарату Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, шляхом оприлюднення на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.

2.2. В триденний термін після отримання заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

3. Посадовим особам, щодо яких здійснюється перевірка, у десятиденний термін з дня початку проведення перевірки подати до відділу з питань кадрової роботи та державної служби Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації власноручно написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо неї за формою згідно з додатком 1 або 2.

4. Відділу з питань кадрової роботи та державної служби Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації забезпечити ознайомлення керівника апарату Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, заступника керівника апарату Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, керівників структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (з правом юридичної особи), керівників та заступників керівників структурних підрозділів апарату Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, у тому числі тих, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках, відпустках без збереження заробітної плати, навчальних відпустках, відпустках по вагітності та пологах, відпустках для догляду за дитиною та перебувають на листках непрацездатності) з цим розпорядженням.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Голова     М.Шкуро

Увага! Дивіться додаток!


Додаток: rozp125_2015.pdf

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений